nov
2

Helyzetjelentés 1.

| Szerző: Wulf14 | 2:32 pm

Pár kisebb botlás (késői ebéd ill. vacsora, egyik nap több hús a kelleténél, gusztustalan torokfájás) kivételével zajlik a szokásos étrend. Az esti salátákat a gyomrom nem díjazza, úgyhogy pluszba be-benyomok egy pirítóst hozzá. Egyébként teljesen "fú de belaktam, mozdulni sem bírok és rohadt álmos vagyok, le is fekszem"-mentes lettem. Csokifogyasztás max. 2-3 alkalommal egy héten, de ezenkívül az édességhiányom kénytelen gyümölcsökkel beérni. A lépegető számlálója múlt héten bemondta az unalmast, úgyhogy számolgatás helyett átálltam 40-45 perces turnusokra, ami teljesen véletlenül a House MD napi epizódjával egyidőben zajlik xP A gerincemmel szeretnék még valamit kezdeni, mert felülésezés után kegyetlenül fáj (meg egyébként is). Beszereztem egy fél literes bögrét is, hogy könyebb legyen számon tartanom a napi teamennyiséget.
Tömeg: 71 kg. (az itteni, még előző rendszerből visszamaradt mérleg alapján)

A bejegyzés trackback címe:

https://dietduel.blog.hu/api/trackback/id/tr821493116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása