okt
13

Első poszt

Címkék: célkitűzés wulf | Szerző: Wulf14 | 12:54 pm

Sziasztok, én vagyok a másik csaj. Nem vagyok olyan bőbeszédű, mint Kimchi kisasszony, nézzétek el nekem.

A hirtelen súlyfeleslegem nagy része annak köszönhető, hogy múlt ősszel stresszes környezetből elköltöztem anyukámhoz, aki persze házi koszttal boldogít engem minden nap... Erre pedig rátett egy lapáttal az, hogy a nyár második felében nem mozogtam semmit. Némelyik nap annyit se, hogy kimenjek a lakásból (geek lennék?). Másik fele a sok kaja gyors- ill. sima éttermekből. Ugyanis világéletemben azt ettem, amihez kedvem/gusztusom volt. Hát igen, most furcsa lesz, de most már az a természetes, ha odafigyelünk arra, hogy mit burkolunk be.

Célok:
- mivel más véleményére nem szoktam adni ezen a téren, szeretnék megfelelni tömegileg a magam által támasztott belső mércének, azaz 60 kg körülre fogyni (14 éves korom óta nem voltam annyi);
- szeretnék izomilag is formába jönni, így talán nem fog mindig begyulladni az ideg/izom/akármi a lábamban, amikor futok;
- igazából már leírtam, mi fontos nekem, de dobjuk hozzá nálam is a fürdőruha-dolgot.

Amúgy 172 cm vagyok, tömegem 77 kg körül mozog. Kinézetileg én vagyok a reneszánsz idealizált nőképe :P Átkozott XXI. század!

A bejegyzés trackback címe:

https://dietduel.blog.hu/api/trackback/id/tr711447286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása