okt
19

Hétvégi étrend

Címkék: étrend kimchi | Szerző: Kimchi | 9:23 am

A hétvégére ugye az volt a "házifeladatunk", hogy állitsunk össze saját magunknak egy étrendet. Nekem ez elég felemásan sikerült, ugyanis elég rohanós lett különösen a szombati napom. De hát lássuk, legalább lesz mit kiértékelnie Dd.-nek :)

Szombat

Reggeli: maradtunk a kefires banánnál, az finom is és könnyű elkésziteni - megenni már alig volt időm, mert rohantam oktatni.
Ebéd: okosan kitaláltam magamnak, hogy majd Gaspaccho-t csinálok, csak azt nem néztem meg hogy az elkészitése körülbelül 3 órát vesz igénybe, én pedig csak másfelet vagyok otthon.. :S Ezért inkább maradtam a már ismert hagymás paradicsomszósznák, azonban mivel tésztát már nem volt időm főzni hozzá, ham-lettel (puffasztott búzakenyér) ettem. Ez volt a hét legrosszabbul sikerült kajája...
Vacsora: esküvőn voltam, tehát alkohol.. :)

Vasárnap

Reggeli: ha jól emlékszem ham-let és halpástétom O.o
Ebéd: magos kenyér halpástétommal és paradicsomsalátával - már ha ezt ebédnek lehet nevezni, ugyanis körülbelül du. 4-kor sikerült elfogyasztani :( Juj, meg ettem egy turorudit is ;)
Vacsora: eredetileg savanyukáposztás főtt rizs lett volna - ami nagyon fini - de a nagy gyouza készitésben úgy elszaladt az idő, hogy már csak alvás előtt jutott eszembe hogy kimaradt.. O.o

Összességében nézve szerintem nem volt túl sikeres a hétvégi étrend. Főleg amiatt nem, mivel nem ültem egész nap itthon, ezért nehéz volt időt találni a főzésre. Meg úgy egyáltalán az én főzési tudományommal (=0) kitalálni sem könnyű hogy mit készitsen el az ember :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dietduel.blog.hu/api/trackback/id/tr41459748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lieutenant DD 2009.10.19. 18:15:52

A hétvégi étrended valószínűleg sosem képezi majd az ajánlott étrendet, főleg nem két egymást követő napként. Mint azt te is biztos érzed, mind a két nap eléggé hasonló ételeket ettél. Gabonát, tejterméket és zöldségek közül leginkább csak paradicsomot. A szénhidrát beviteledet szinte (az egy banánkán kívűl) csak gabonából oldottal meg, ami nem túl szerencsés, rizzsel, krumplival v. tésztával kombinálhattad volna. Egy túró rudi nem akkora nagy bűn a diéta szempontjál, délután egy bőven belefér kétnaponta. Ami kiviláglik ezekből, hogy egyenlőre nem igazán tudsz előre tervezni főzést, ez idővel biztosan kialakul.
Értékelem az igyekezeted, főleg hogy főztél is magadnak. Ha nem jutnak eszedbe kaják akkor kereshetsz ám receptet könyvbe is, a neten is.
Próbáld valahogy megtartani a napi 3 étkezést, mert ha ritkán eszel, akkor lelassul az anyagcseréd ami nagyon nem jó diéta idején.
Amúgy nagyon sajnálom, hogy azokat amiket beterveztél (leves és káposztás rizs), mert sokkal jobb lett volna velük az összkép.
Következő hétvégén csak jobban teljesíthetsz!^_^
süti beállítások módosítása