okt
13

Első nap

Címkék: wulf | Szerző: Wulf14 | 1:07 pm

Reggeli: sokkal jobb volt, mint amire a zabpehelyről való halvány emlékeim remélni engedtek. A natúr Activia még mindig savanyú, de a banán megmentette az összképet. A reggeli borzasztó hányingerem nem tudta elnyomni, de nem volt olyan vészes, mint általában. Élénkítésnek fekete tea.

Ebéd: a délben kezdődött órámon már nagyon rendetlenkedett a gyomrom, szóval utána rohantam enni. Zöldségköret nem volt, azt dupla savanyúsággal igyekeztem pótolni. Benyakaltam fél liter ásványvizet és egy bögre teát is.

Vacsora: csak este 7-re értem haza; ma már tudom, hogy ez túl késő, legközelebb igyekszem 6-ra befejezni. A salátát anyukám készítette, magához híven dupla adagot. Most mihez kezdünk a maradékkal...

Mozgásnak felélesztettem egykori receptemet is, felülés, lábemelgetés, és Kimchi ajánlására tenyérnyomogatás egy kevés fekvőtámasszal fűszerezve. Plusz persze a "birodalmi lépegető", elsőre 1500 sikerült. Lesz az még több is.

A bejegyzés trackback címe:

https://dietduel.blog.hu/api/trackback/id/tr851447314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lieutenant DD 2009.10.13. 21:04:54

csak azt akartam javasolni, hogy a kefíres-banános mókát este rakd oda, és akkor nagyon szépen összeérnek reggelre az ízek ;)
süti beállítások módosítása